Дистанційне навчання зумовлює використання різних онлайн-методик і підходів до планування освітнього процесу. Для забезпечення якісного зворотного зв’язку необхідно чітко розуміти, які технології навчання найкраще «працюють» в таких умовах, яку систему оцінювання застосовувати та яких принципів повинні дотримуватись студенти під час виконання завдань. У новому випуску інфобюлетеня «Як поліпшити (не)дистанційне викладання?» (розробленого в межах Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні (SAIUP) Ви знайдете відповіді на питання: як побудувати освітній процес під час карантинних обмежень, та як покращити методики викладання в онлайн-освіті? Крім того, у матеріалі закцентовано увагу на основних моделях освіти з використання інтернет-технологій, зібрано основні поради щодо того, як викладачеві поліпшити свій онлайн-курс і як отримати якісний зворотний зв’язок,  а також окреслено деякі підходи до оцінювання знань студента.

Ознайомитись із матеріалами інфобюлетеня можна за покликанням.

Забезпечення якісного освітнього процесу в межах карантинних обмежень (новий випуск інфобюлетеня SAIUP «Як поліпшити (не)дистанційне викладання?»)